راهنمای کامل نحوه خرید مبلمان اداری

 

کار در خانه دارای مزایایی است (لباس راحتی در اتاق خواب، رفت و آمد در رویاها) و مشکلات آن (حواس پرتی، خط مبهم بین دفتر و ساعات غیرفعال). ایجاد یک فضای کاری تعیین شده می تواند به مبارزه با دومی کمک کند، اما انجام این کار با فکر و نیت کلید موفقیت آن است. چه در حال ارتقاء از یک اتاقک به یک اتاق کامل باشید یا به سادگی فضایی را در گوشه اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، مواردی که برای تطبیق آن منطقه انتخاب می کنید تفاوت بین یک فضای کاری مولد و یک فضای بی اثر است.

میز و مبلمان اداری به ندرت نمونه زیبایی از عملکرد ازدواج را به نمایش می گذارند، اما این مفهوم را مجدداً در خانه به کار می برید و ناگهان، انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت، به ویژه در زمینه طراحی. کابینت های حجیم و میزهای سخت با بافت نرم و خطوط ظریف مورد معامله قرار می گیرند. یادداشت های کاغذی چرکین و دیوارهای بژ به عنوان هنرهای پر جنب و جوش و گلدان های گلدانی، منطقه را با استعداد رنگارنگ تغییر می دهد. و اگر شما به دنبال رویکرد سنتی هستید، فرصت های طراحی برای آن نیز وجود دارد.

مرانتی می گوید: "فقط به این دلیل که شما از یک اتاق به عنوان دفتر خانه خود استفاده می کنید، به این معنی نیست که شما باید از قطعات" دفتر "استفاده کنید." من دوست دارم از کابینت ها و بوفه های رسانه ای به عنوان محل ذخیره استفاده کنم. قطعات. آنها به شما امکان می دهند محیطی شیک ایجاد کنید در حالی که هنوز جایی برای ذخیره لوازم اداری و کنار گذاشتن چاپگر دارید. "

در نهایت، تهیه بهترین میز و مبلمان اداری خانه فراتر از جفت کردن یک میز با یک صندلی است. در اینجا چیزی است که باید بدانید

هنگام خرید مبلمان اداری منزل به چه نکاتی توجه کنیم

همانطور که زمینه طراحی دفتر کار خانه خود را تدوین می کنید، به میزان فضایی که نیاز دارید و جایی که بیشترین بهره وری را در آن احساس می کنید، فکر کنید. نور طبیعی همیشه استقبال می شود، و اگر می توانید نقطه ای را در نزدیک پنجره حک کنید، از آن استفاده کنید.

"قرار دادن میز یا محل کار اصلی خود را در اتاق در نظر بگیرید. مهم این است که با دید خود احساس راحتی کنید و فضایی ایجاد کنید که در آن احساس آرامش و تمرکز کنید. " در اینجا موارد دیگر را باید در نظر گرفت1. چقدر فضا دارید

قبل از خرید، متر مربعی را که با آن کار می کنید تهیه کنید. اگر یک اتاق خواب اضافی را به یک دفتر کار خانگی تبدیل می کنید، در مورد نوع و میزان مبلمانی که می توانید تهیه کنید، نرمش بیشتری خواهید داشت. اگر فضای کار شما لبه میز ناهار خوری یا کنسولی است که بین مبل و دیوار قرار گرفته است، می خواهید هر اینچ مربع را حداکثر کنید.

نکته جالب: کیسی هاردین، ​​طراح دکوراسیون، که توصیه می کند انتخاب یک میز نشسته، می گوید: "یکی از اولین مواردی که باید هنگام انتخاب مبلمان اداری در خانه مورد توجه قرار گیرد این است که چقدر از فضای شما استفاده می شود و از چه زیبایی استفاده می کنید." انعطاف پذیری بیشتری دارید و می توانید پاهای خود را در حالی که بهره وری را به حداکثر می رسانید، دراز کنید.

2. چند ساعت کار می کنید

تعداد ساعاتی که به طور کلی کار می کنید، نوع مبلمان مورد نیاز شما را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر بیش از 40 ساعت در هفته تمایل دارید، یک مکان اختصاصی با میز و صندلی ایده آل است. اگر شما بیشتر یک کارگر پراکنده یا عشایری هستید، یک چرخ دستی را در نظر بگیرید که می تواند با شما از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت کند. ساعت های طولانی منجر به کمردرد، سردرد، گردن درد می شود ... تصویر را دریافت می کنید. ارگونومی صندلی، ارتفاع میز و نورپردازی که در زیر کار می کنید، در نهایت به بهره وری شما کمک می کند.3. سبک شخصی شما

هنگامی که تصوری از تعداد و نوع اقلام مورد نیاز خود دارید، تمرکز بر سبک شخصی شما به محدود کردن انتخاب ها کمک می کند. اینها موضوعات محبوب هستند:

·        مدرن: اشکال ساده، اشکال هندسی و رویکرد مینیمالیستی

·        پرنعمت: مبلمان اداری مدرن و چوبی، چراغ رومیزی بزرگ، الماس یا الگوهای قدیمی مدرسه

·        معاصر: مدرن با لمس های قدیمی فکر کنید - استفاده از سنگ مرمر، شیشه و فلزات صیقلی

·        صنعتی: آهن فرفورژه، چوب بازیافتی، آجر نمایان شده و لهجه های بازیافتی

·        گلم: قطعات زیبا، لایه های بافتی از جنس مصنوعی و فلزات رزگلد یا برنج

·        سنتی: اشکال نرم، اثاثه یا لوازم داخلی خنثی، جزئیات سر ناخن، تزئینات تزئینی تزئین شده

4. بودجه شما

در نهایت، به این فکر کنید که چقدر مایل هستید برای تجهیز دفتر کار خود هزینه کنید. اگر از ابتدا کار را شروع می کنید، میز و صندلی احتمالاً مهمترین عناصر هستند، بنابراین عمده را کنار بگذارید.

Comments

Popular posts from this blog

اصول نصب پارتیشن شیشه ای

چرا به جای پارتیشن دیواری، پارتیشن شیشه ای را انتخاب کنید؟